Capitolul Toamna – Lectia 6 – Sa vorbim

Proiectul terminat

Printesa s-a pierdut in padure si cere ajutorul goblinului
Va reusi printesa sa ajunga acasa?
Ce vom invata?
Sa folosim extensia SPEACH
Ne vom reaminti cum sa editam costumele personajelor
Vom invata cum sa generam aleator numere
Cum sa facem?
Pasul 1: adaugam decorul 
Pasul 2: adaugam personajele
Pasul 3: Activam extensia SPEACH

Pasul 4: Adaugam codul pentru personaje PRINTESA si GOBLIN

Pasul 5: Adaugam animatia pentru liliac

Pasul 6: OPTIONAL adaugam codul pentu liliacul care zboara la intamplare
Sugestii
Puneți liniile de cod pe rand la cele doua personaje PRINTESA SI GOBLIN pentru a vedea ce se intampla
Încercați diferitele tonuri de voce: alto, tenor, etc
Schimba-ti personajele după preferințe
Fisa cod

https://scratch.mit.edu/projects/286146341/
Provocari
Completati proiectul cu alte personaje si ajutati printesa sa junga acasa. 
Puneti inca un decor si faceti personajele sa mearga spre palat. 
Folositi-va creativitatea, de exemplu liliacul stie drumul si ii conduce 
Schimbati costumele personajelor dupa preferinte. 
Reveniti la proiectele anterioare si faceti personajele sa vorbeasca
Realizati un dialog nou folosid speach
Realizati o poveste folosind extensia vorbire