Capitolul Toamna – Lectia 10 – Miscare

Proiectul terminat

Ne vom construi propriul colt de ocean.
Pestisorul inoata dintr-o parte in alta.
Meduza inoata din loc in loc cautand mancare.
Caracatita inteleapta sta si se uita
Ce vom invata?
Sa setam directia
Sa interactionam cu marginea
Miscare aleatoare
Cum sa facem?
Pasul 1: adaugam decorul
 
Pasul 2: adaugam personajele

Pasul 3: Adaugam animatia pentru meduza, intai fara FOREVER
  
Pasul 4: Adaugam animatia pentru caracatita, intai fara FOREVER, apoi complet. Ce observati?
 
Pasul 5: setam pozitia de start a pestelui

Pasul 6: Miscam pestele

Pasul 7: Adaugam miscarea de intoarcere
Sugestii
Testati codul dupa ce adaugati fiecare linie
Puneti mesaje SAY pentru a depana programul
Fisa cod 

https://scratch.mit.edu/projects/286147473/
Provocari
Adaugati mai multe perosnaje
Adaugati o variabila SCOR si adaugati puncte de cate ori pestele atinge meduza
Creati propriul proiect cu personajele preferate