Capitolul 9 – Pentru profesori

  1. Sfaturi

Incurajati:

  • Colaborarea
  • Munca în echipa
  • Comunicarea
  • Creativitatea
  • Refolosirea codului
  • Învățarea prin descoperire
  • Învățarea în joacă
  • Impartasirea descoperirilor 
  • Ajutorul reciproc
  • Învățarea în ritmul propriu  
  • Recunoasteti ca profesori cand nu știți sau nu va iese ceva și cereți ajutorul copiilor

Suna foarte complicat? In realitate  este foarte simplu. În loc ca informația sa vina doar de la profesor, copii se învață unii pe ceilalți și se ajuta sa progreseze. Cei care termina primii, in loc sa deranjeze ora, se pot oferi voluntari sa ajute.

Avem un motto care ajuta educatorii sa managerieze aceste situații: intreaba 3 inainte de mine. Copii pot cere ajutorul colegului de banca si colegilor din apropiere înainte sa intrebe profesorul. 

  1. Cum ne descurcăm cu copiii care nu știu bine să citească?

Pot experimenta pe device-uri mobile noțiuni de programare prin pictograme. 

https://www.scratchjr.org/

  1. Cum facem trecerea de la Scratch la C++?

Se pot face probleme clasice in Scratch si apoi in C++ pentru a putea vedea similitudinile.