Capitolul 5. Vara – Lectia 2 – Tutorial pet

Proiectul terminat

Daca apasam pe castron putem hrani catelul
Daca apasam pe pahar ii dam apa
Daca apasam pe minge ne putem juca cu el
Ce vom invata?
Vom invata sa facem o transmisiune
Vom invata sa deplasam un personaj la alt personaj
Cum sa facem?
Pasul 1: adaugam decorul din libraria Scratch

Pasul 2: adaugam personaje din libraria Scratch

Pasul 3: Adaugam eveniment de click pe mancare si transmitem un eveniment

Pasul 4: Cand catelul primeste transmisiunea BEA_APA, cainele se va duce la apa, apoi va reveni pe pozitia initiala
 

Pasul 5: Adaugam eveniment de click pe APA si transmitem un eveniment
Pasul 6: Cand catelul primeste transmisiunea MANCA, cainele se va duce la apa, apoi va reveni pe pozitia initiala 


Pasul 7: Adaugam eveniment de click pe MINGE si transmitem un eveniment
Adaugam si animatie pe minge cand atinge cainele.
 
Sugestii
Dati nume clare costumelor si mesajelor transmise
Lucrati in echipa si ajutati-va reciproc 
Fisa cod

Puteti remixa proiectul finalizat https://scratch.mit.edu/projects/374391381/
Provocari
Completati proiectul:
– Adaugati animatie si sunete cand atinge castronul
– Adaugati animatie si sunete cand atinge paharul
– Adaugati alte activitatI
Creați propriul proiect cu animalul preferat folosind personajele din librarie.