Proiectul terminat Daca apasam pe castron putem hrani catelul Daca apasam pe pahar ii dam apa Daca apasam pe minge ne putem juca cu el |
Ce vom invata? Vom invata sa facem o transmisiune Vom invata sa deplasam un personaj la alt personaj |
Cum sa facem? Pasul 1: adaugam decorul din libraria Scratch Pasul 2: adaugam personaje din libraria Scratch Pasul 3: Adaugam eveniment de click pe mancare si transmitem un eveniment Pasul 4: Cand catelul primeste transmisiunea BEA_APA, cainele se va duce la apa, apoi va reveni pe pozitia initiala Pasul 5: Adaugam eveniment de click pe APA si transmitem un eveniment | Pasul 6: Cand catelul primeste transmisiunea MANCA, cainele se va duce la apa, apoi va reveni pe pozitia initiala Pasul 7: Adaugam eveniment de click pe MINGE si transmitem un eveniment Adaugam si animatie pe minge cand atinge cainele. |
Sugestii Dati nume clare costumelor si mesajelor transmise Lucrati in echipa si ajutati-va reciproc |
Fisa cod Puteti remixa proiectul finalizat https://scratch.mit.edu/projects/374391381/ |
Provocari Completati proiectul: – Adaugati animatie si sunete cand atinge castronul – Adaugati animatie si sunete cand atinge paharul – Adaugati alte activitatI CreaČ›i propriul proiect cu animalul preferat folosind personajele din librarie. |