Capitolul 4. Primavara – Lectia 1 – Joc pititea

Proiectul terminat

Haideti sa jucam pititea in padure!
Pisicuta va aparea si va disparea. Incercati sa o prindeti si sa apasati pe ea!
Ce vom invata?
Sa ascundem si sa afisam un persoanj
Sa aducem un personaj in fata
Cum sa facem?
Pasul 1:  adaugam decorul din libraria Scratch


Pasul 2: adaugam personajele din libraria Scratch


Pasul 3: Adaugam miscarea aleatorie pe pisica


Pasul 4: Adaugam evenimentul de click pe PISICA
 

Pasul 5: Aducem copacul in fata, astfel personajele vor fi “pitite” in spatele lui


Pasul 6: Cu click dreapta pe copac duplicati de oricate ori vreti pentru a forma o padure

Pasul 7: Trageti codul de pe pisca pe celelate personaje pentru a-l copia
Link catre proiect: https://scratch.mit.edu/projects/557311360
Sugestii
Testati codul dupa ce adaugati fiecare linie
Fisa cod
Provocari
Completati proiectul 
– Punand mai multi copaci 
– Adaugand  cod pe toate persoanjele
– Adaugand timp si scor
Realizati o felicitare de 1 Martie pentru mama
Folosind cele invatate pana acum si realizati un proiect numit “Legenda martisorului”
Realizati o felicitare de 8 Martie pentru mama /doamna profesoara de informatica /doamna invatatoare