Capitolul 4. Primavara – Lectia 2 – Joc mere

Proiectul terminat

Cine a zis ca nu putem invata si sa ne jucam in acelasi timp?
Vom prinde mere cu castronul si vom incerca sa ajungem cat mai repede la 10 puncte.
Ce vom invata?
Sa interationam intre doua personaje
Sa oprim toate scripturile
Cum sa facem?
https://scratch.mit.edu/projects/393324605/
Pasul 1: adaugam decorul
Pasul 2: adaugam personajele 

Pasul 3: adaugam o variabila SCOR

Pasul 4: initializam scorul

Pasul 5: adaugam animatia pentru scor
Pasul 6: adaugam codul pentru interactiunea marului cu castronul

Pasul 7: creati un personaj customizat folosind PAINT
 

Pasul 8: adaugati codul pentru finalizarea jocului.
Sugestii
Lucrati in echipa si distrati-va!
Fisa cod


https://scratch.mit.edu/projects/393317862/
Cod QR
Provocari
Adaugati timp. 
Adaugati doua feluri de mere cu scoruri diferite
Adaugati bombe care scad scorul / scad vietile. 
Adaugati mai multe nivele. 
Realizati acest joc pentru doi jucatori si jucati impreuna cu un coleg.