Capitolul 4. Primavara – Lectia 3 – Joc labirint

Proiectul terminat

Condu robotul pe Marte pentru a gasi pietre pretioase
Misca robotelul cu ajutorul tastelor prin labirint.
Atentie sa nu atingi marginea labirintului!
Ce vom invata?
Vom invata cum sa luam decizii be baza atingerii unei culori
Sa ne deseman propriul decor
Cum sa facem?

Pasul1: Desenam decorul: facem un dreptunghi si apoi stergem labirintul cu ajutorul gumei

Pasul 2: Adaugam personajele din librarie. Le putem personaliza asa cum dorim


Pasul 3: adaugam codul de miscare din taste pentru robot


Pasul 4: Daca robotul atinge marginea neagra il intoarcem la START


Pasul 5: Daca robotul atinge culoarea galbena a castigat!
Sugestii
Pentru a fi siguri ca folositi culoarea exacta alegeti culoarea cu pipeta din decor.
 
Fisa cod

https://scratch.mit.edu/projects/290735206/editor/
Provocari
Completati joculetul cu
– Scor, vieti
– Mai multe nivele.
– Adaugati obstacole care va incetinesc
– Adaugati obstacole care va iau o viata 
Creați propriul labirint folosindu-va imaginatia.