Proiectul terminat Condu robotul pe Marte pentru a gasi pietre pretioase Misca robotelul cu ajutorul tastelor prin labirint. Atentie sa nu atingi marginea labirintului! |
Ce vom invata? Vom invata cum sa luam decizii be baza atingerii unei culori Sa ne deseman propriul decor |
Cum sa facem? Pasul1: Desenam decorul: facem un dreptunghi si apoi stergem labirintul cu ajutorul gumei Pasul 2: Adaugam personajele din librarie. Le putem personaliza asa cum dorim Pasul 3: adaugam codul de miscare din taste pentru robot Pasul 4: Daca robotul atinge marginea neagra il intoarcem la START Pasul 5: Daca robotul atinge culoarea galbena a castigat! |
Sugestii Pentru a fi siguri ca folositi culoarea exacta alegeti culoarea cu pipeta din decor. |
Fisa cod https://scratch.mit.edu/projects/290735206/editor/ |
Provocari Completati joculetul cu – Scor, vieti – Mai multe nivele. – Adaugati obstacole care va incetinesc – Adaugati obstacole care va iau o viata CreaČ›i propriul labirint folosindu-va imaginatia. |