Proiectul terminat Cand apasam pe vrajior acesta vorbeste si se aplica efectul de fantoma. Cand apasam pe stegulet vrajitorul vorbeste si apoi mergem in padure Zana si spiridusul vorbesc cu vrajitorul. Bufnita si dragonul apar doar in al doilea decor si sunt animate. |
Ce vom invata? Cum sa facem un dialog Cum sa punem mai multe decoruri Cum sa schimbam intre decoruri Un nou eveniment, schimbare de decor Cum sa intregistram un sunet nou Cum sa afisam persoanlele numai pentru un decor |
Cum sa facem? Pasul 1: adaugam doua decoruri Pasul 2: adaugam personajele Pasul 3: adaugam sunet nou pe vrajitorSelectam vrajiorulIntram pe tabul de suneteInregistram un nou sunet. Ii dam un nume potrivit Il apelam cod folosind numele ales Pasul 4: adaugam codul pe personaje conform fisei |
Sugestii Testați codul pe masura ce il adaugati Fiti creativi! Distrati-va Lucrati in echipa! Va fi mult mai amuzant! |
Provocari Completati povestea Creati propria poveste Planificati ceea ce vreti sa faceti pe foaie in echipe: ganditi ce decoruri vor fi, ce persoanaje, fiecare ce va spune. In cadrul echipei puteti avea diverse roluri: scenaristul, creatorul de costume, programatorul. |