Capitolul 2. Toamna – Lectia 4 – Poveste

Proiectul terminat

Cand apasam pe vrajior acesta vorbeste si se aplica efectul de fantoma.
Cand apasam pe stegulet vrajitorul vorbeste si apoi mergem in padure
Zana si spiridusul vorbesc cu vrajitorul.
Bufnita si dragonul apar doar in al doilea decor si sunt animate. 
Ce vom invata?
Cum sa facem un dialog
Cum sa punem mai multe decoruri
Cum sa schimbam intre decoruri
Un nou eveniment, schimbare de decor
Cum sa intregistram un sunet nou
Cum sa afisam persoanlele numai pentru un decor
Cum sa facem?
Pasul 1: adaugam doua decoruri
 

Pasul 2: adaugam personajele


Pasul 3: adaugam sunet nou pe vrajitorSelectam vrajiorulIntram pe tabul de suneteInregistram un nou sunet. Ii dam un nume potrivit

Il apelam cod folosind numele ales

Pasul 4: adaugam codul pe personaje conform fisei
Sugestii
Testați codul pe masura ce il adaugati
Fiti creativi!
Distrati-va
Lucrati in echipa! Va fi mult mai amuzant!
Fisa cod
https://scratch.mit.edu/projects/343471021/
Provocari
Completati povestea
Creati propria poveste
Planificati ceea ce vreti sa faceti pe foaie in echipe: ganditi ce decoruri vor fi, ce persoanaje, fiecare ce va spune. In cadrul echipei puteti avea diverse roluri: scenaristul, creatorul de costume, programatorul.