Introducere în Scratch pentru profesori
Exemple de aplicații realizate cu Scratch
5 Topics
Anotimpurile. Animație
Cuvinte într-o limbă străină
Desenăm figuri geometrice
Jocuri cu scor
Material didactic
Sa incepem
5 Topics
Utilizare Scratch online
Utilizare Scatch offline
Editorul complet
Editor costume
Editorul de sunete
Blocuri în Scratch
4 Topics
Blocuri de miscare
Aspect
Evenimente
Control și Detectare. Operatori și variabile
Prezentare. Capitalele prin care trece Dunărea
9 Topics
Pasul 1: creăm un proiect nou
Pasul 2: ștergem personajul implicit
Pasul 3: adăugăm personajele proiectului nostru
Pasul 4: creăm punctele de referință
Pasul 5: adăugăm cele 2 fundaluri
Pasul 6: adăugăm primul cod pentru fișele de informații.
Pasul 7: adăugăm codul pentru punctele de referință
Pasul 8: finalizăm codul pentru fișele de informații
Proiectul Final – Versiunea 1
Prezentare și Quiz. Capitalele prin care trece Dunărea
5 Topics
Pasul 1 : adăugăm butoanele de navigare între cele două fundaluri.
Pasul 2 : adăugăm un cod punctelor de referință
Pasul 3 : adăugăm personajul care va interacționa cu utilizatorul
Pasul 4 : adăugăm cod pentru scorul întrebărilor
Proiectul Final – Versiunea 2
Jocul Pong cu scor
Joc cu numere aleatoare. Ghicește numărul
Speech translate
Cod folositor
Tot ce trebuie sa stim, pe scurt
Dictionar
Bibliografie si materiale educative
Previous Topic
Next Topic
Pasul 2: ștergem personajul implicit
Introducere în Scratch pentru profesori
Prezentare. Capitalele prin care trece Dunărea
Pasul 2: ștergem personajul implicit
Ștergem personajul implicit din zona de personaje.
Previous Topic
Back to Lesson
Next Topic
Login
Accessing this course requires a login. Please enter your credentials below!
Username or Email Address
Password
Remember Me
Lost Your Password?