Editor costume


01: COSTUM NOU
Permite adăugarea unui costum nou pentru personaj. Putem adauga costume unui personaj din biblioteca Scratch, desenându-le sau prin încărcarea unei imagini din computer.

02: LISTA DE COSTUME
Lista cu toate costumele personajului tău de SCRATCH. Apasand pe ele se poate face editarea costumelor.

03: SCENA PERSONAJULUI
Scena personajului este „pânza” pe care noi modificăm aspectul personajului.

04: NUMELE COSTUMULUI
Fiecare costum poate avea un nume personalizat pentru a fi ușor de selectat.

05: UNELTE GRAFICE
Unelte grafice care permit modificarea costumului personajului SCRATCH; de
exemplu linii, text, pensulă, cutie cu vopsea etc.


06: ANULARE / RELUARE
Săgeata stângă – anulează ultima modificare („undo”) iar săgeata dreaptă repetă ultima modificare („redo”)

7. BARA PRINCIPALĂ DE COMENZI
Comenzi utile – rotire pe verticală („Flip vertical”) sau pe orizontală („Flip
horizontal”), ștergere costum, element grafic („Delete”), copiere și lipire („Copy”
și „Paste”), grupare sau degrupare elemente grafice („Group” și „Ungroup”) etc.

8: MĂRIRE sau MICȘORARE
Comenzi de mărire sau micșorare a scenei personajului SCRATCH.

9: CONVERTIRE – VECTOR sau BITMAP
La adăugarea unui costum nou din biblioteca integrată SCRATCH, cu ajutorul editorului de costume puteți modifica fiecare aspect al costumului –
de exemplu culoarea părului sau a bluzei unui personaj; acest lucru este posibil datorită modului „vector” care este standardul atunci c nd folosim biblioteca integrată; dacă avem nevoie putem converti costumul  n modul ”bitmap” care generează o singură imagine care nu mai poate fi modificată in editor.