01: COSTUM NOU Permite adăugarea unui costum nou pentru personaj. Putem adauga costume unui personaj din biblioteca Scratch, desenându-le sau prin încărcarea unei imagini din computer. 02: LISTA DE COSTUME Lista cu toate costumele personajului tău de SCRATCH. Apasand pe ele se poate face editarea costumelor. 03: SCENA PERSONAJULUI Scena personajului este „pânza” pe care noi modificăm aspectul personajului. 04: NUMELE COSTUMULUI Fiecare costum poate avea un nume personalizat pentru a fi ușor de selectat. 05: UNELTE GRAFICE Unelte grafice care permit modificarea costumului personajului SCRATCH; de exemplu linii, text, pensulă, cutie cu vopsea etc. | 06: ANULARE / RELUARE Săgeata stângă – anulează ultima modificare („undo”) iar săgeata dreaptă repetă ultima modificare („redo”) 7. BARA PRINCIPALĂ DE COMENZI Comenzi utile – rotire pe verticală („Flip vertical”) sau pe orizontală („Flip horizontal”), ștergere costum, element grafic („Delete”), copiere și lipire („Copy” și „Paste”), grupare sau degrupare elemente grafice („Group” și „Ungroup”) etc. 8: MĂRIRE sau MICȘORARE Comenzi de mărire sau micșorare a scenei personajului SCRATCH. 9: CONVERTIRE – VECTOR sau BITMAP La adăugarea unui costum nou din biblioteca integrată SCRATCH, cu ajutorul editorului de costume puteți modifica fiecare aspect al costumului – de exemplu culoarea părului sau a bluzei unui personaj; acest lucru este posibil datorită modului „vector” care este standardul atunci c nd folosim biblioteca integrată; dacă avem nevoie putem converti costumul n modul ”bitmap” care generează o singură imagine care nu mai poate fi modificată in editor. |