Proiectul terminat Vom incerca sa ghicim numarul generat din cat mai putine incercari |
Ce vom invata? Vom recapitula folosirea variabilelor Vom recapitula structurile repetitive REPEAT UNTIL (REPETA PANA CAND) Vom recapitula structurile conditionale IF … ELSE … (DACA … ATUNCI) Vom recapitula concatanearea stringurilor |
Cum sa facem? Pasul 1: adaugam decorul Pasul 2: definim variabilele Pasul 3: initializam variabilele, generam numarul aleatoriu de la 1 la 100 Pasul 4: citim de la tastatura raspunsul Pasul 5: Testam raspunsul Pasul 5: Repetam citirea raspunsului si verificarea pana ghicim numarul Pasul 6: Contorizam numarul de repetari |
Sugestii Activati debug cand folositi variabilele Folositi nume cat mai sugestive pentru variabileAdaugati comentarii |
Provocari Completati proiectul cu – mai multe niveluri – La 10 incercari gresite sa se termine jocul – Schimbati personajele si decorul conform preferintelor Creati propriile voastre jocuri folosind ce ati invatat |