ACASĂ
DESPRE PROIECT
Scop & Obiective
Beneficii
Sponsorii proiectului
Despre Start ONG
CURSURI
Introducere SCRATCH
Introducere MICRO:BIT
Introducere Design Web
Arduino START
Aventuri cu Ozobot!
CONTACT
Course Content
Expand All
Exemple de aplicații realizate cu Scratch
5 Topics
Expand
Lesson Content
0% Complete
0/5 Steps
Anotimpurile. Animație
Cuvinte într-o limbă străină
Desenăm figuri geometrice
Jocuri cu scor
Material didactic
Sa incepem
5 Topics
Expand
Lesson Content
0% Complete
0/5 Steps
Utilizare Scratch online
Utilizare Scatch offline
Editorul complet
Editor costume
Editorul de sunete
Blocuri în Scratch
4 Topics
Expand
Lesson Content
0% Complete
0/4 Steps
Blocuri de miscare
Aspect
Evenimente
Control și Detectare. Operatori și variabile
Prezentare. Capitalele prin care trece Dunărea
9 Topics
Expand
Lesson Content
0% Complete
0/9 Steps
Pasul 1: creăm un proiect nou
Pasul 2: ștergem personajul implicit
Pasul 3: adăugăm personajele proiectului nostru
Pasul 4: creăm punctele de referință
Pasul 5: adăugăm cele 2 fundaluri
Pasul 6: adăugăm primul cod pentru fișele de informații.
Pasul 7: adăugăm codul pentru punctele de referință
Pasul 8: finalizăm codul pentru fișele de informații
Proiectul Final – Versiunea 1
Prezentare și Quiz. Capitalele prin care trece Dunărea
5 Topics
Expand
Lesson Content
0% Complete
0/5 Steps
Pasul 1 : adăugăm butoanele de navigare între cele două fundaluri.
Pasul 2 : adăugăm un cod punctelor de referință
Pasul 3 : adăugăm personajul care va interacționa cu utilizatorul
Pasul 4 : adăugăm cod pentru scorul întrebărilor
Proiectul Final – Versiunea 2
Jocul Pong cu scor
Joc cu numere aleatoare. Ghicește numărul
Speech translate
Cod folositor
Tot ce trebuie sa stim, pe scurt
Dictionar
Bibliografie si materiale educative
© 2023 Asociația GIVE IT BACK
Despre noi
Proiecte GIVE IT BACK
Contact
Login
Accessing this course requires a login. Please enter your credentials below!
Username or Email Address
Password
Remember Me
Lost Your Password?