Proiectul terminat Cine a zis ca nu putem invata si sa ne jucam in acelasi timp? Vom prinde mere cu castronul si vom incerca sa ajungem cat mai repede la 10 puncte. |
Ce vom invata? Sa interationam intre doua personaje Sa oprim toate scripturile |
Cum sa facem? https://scratch.mit.edu/projects/393324605/ Pasul 1: adaugam decorul Pasul 2: adaugam personajele Pasul 3: adaugam o variabila SCOR Pasul 4: initializam scorul Pasul 5: adaugam animatia pentru scor | Pasul 6: adaugam codul pentru interactiunea marului cu castronul Pasul 7: creati un personaj customizat folosind PAINT Pasul 8: adaugati codul pentru finalizarea jocului. |
Sugestii Lucrati in echipa si distrati-va! |
Fisa cod | |
https://scratch.mit.edu/projects/393317862/ Cod QR |
Provocari Adaugati timp. Adaugati doua feluri de mere cu scoruri diferite Adaugati bombe care scad scorul / scad vietile. Adaugati mai multe nivele. Realizati acest joc pentru doi jucatori si jucati impreuna cu un coleg. |